God middag gott folk

Ja det blir inte mycket att blogga om för mig nu för tiden, känns som att det enda jag gör är att jobba, och ändå jobbar jag bara 75%. Just nu är det 7-dagars jobb som gäller för mig, kvällspass dessutom som jag hatar. Men men, nästa vecka är jag hemma tidigt på dagarna igen iaf!

Snart är det alltså dags för mig att knalla iväg till bussen och åka iväg till Karlskoga. Ska klämma in ett litet möte med Uniflex under dagen på jobbet också. Känns dessutom riktigt trist att behöva sitta inne i en bunker när det är så fint väder ute, perfekt för en långpromenad ju! Men när jag kommer hem igen så är det ju mörkt ute. Blä.

Nej men ni får ha en bra dag kära ni! :)



Kommentarer
filippez säger:

Gomiddag :)

2010-02-12 | 13:48:16
Bloggadress: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback