Myspyslördag

Hallå där. Ligger i min kära säng för stunden och borde väll egentligen sova nu, ska ju upp och jobba igen om några timmar. Men några minuter till kan jag nog vara vaken. Är nog lugnt om jag är trött på jobbet imorgon, har ju varit superlugnt där idag så förhoppningsvis är det det imorgon också. 18 samtal på 6½h och ingen admi att göra idag, ganska uttråkande måste jag säga.

Kom iaf hem från älsklingen för en liten stund sen, har kikat på melodifestivalen och Knocked Up och ätit pizza och dippat grönsaker och chips och myst. Och nu är jag alltså hemma och ska sova, men saknar redan min älskling.. Men jag har ju min kära Klimpen att krama på inatt iaf ;)


Kommentarer
Anna säger:

hahaha naaaw de e ju tur att du har klimpa !! ;D

2010-03-01 | 09:43:58
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback