Söndag

Då var denna helg snart slut. Den mesta tiden har spenderats på jobbet, där det har varit riktigt lugnt, vilket var otroligt skönt. Igår kväll blev det även bio i Karlstad med Steven, Anna och Anton. Såg sista filmen i millennium-serien, Luftslottet som Sprängdes. Den var bra, men långt ifrån lika bra som boken. Som vanligt. Men definitivt sevärd iaf!

Efter det hämtade jag och älskling lite kina-mat och åkte hem till mig och åt framför This is England, så mysigt så. Och jaa, efter det var det dags att sova för att orka upp idag :)


Kommentarer
amandy säger:

Hey! Vilken fin blogg du har! :) Jag har precis startat min första frågestund i min blogg, så det skulle vara jätteuppskattat om du orkade kika in och kanske ställa en fråga? :)



Ha en bra dag :D Peace ;d

2010-02-09 | 15:16:45
Bloggadress: http://amandysdiary.blogg.se/
Jossan säger:

Jag gillade alla tre filmerna jag :)

2010-02-10 | 09:46:59
Bloggadress: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback