TGIF

Det är så sjuuukt skönt att det äntligen är fredag! Är så trött efter att ha gått upp riktigt tidigt varje morgon och dessutom sovit dåligt på nätterna pga att jag fått springa på toan. Så i helgen blir det att soova! Eller ja, det vet jag inte när jag ska hinna med iofs.. Men några extratimmar med sömn ska jag nog lyckas klämma in!

På jobbet var det iaf lugnt för en gångs skull, men jobbade iaf övertid till 16.00 idag. När jag kom hem blev det att gå ner till stan direkt för att hämta ut medicinen på apoteket och sen har jag och becka bara ätit lite god mat och så framför tvn. Kan ju säga att det luktar väääldigt mycket vitlök här hemma nu iaf..

Men nu ska jag ta och plocka ihop lite saker innan älskling hämtar mig. Ciao!


Måste ju ha en snygg bild till inlägget också, och detta var den finaste jag hade på datorn!


Kommentarer
malin säger:

just jävlar ja! haha GRATTIS HÄR OCKSÅ NU NÄR JA ÄNDÅ ÄR IGÅNG !! :D :D 20, de är stort :)

2010-02-20 | 03:28:55
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Anna säger:

HAHAHAHAHA

2010-02-20 | 12:26:18
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback