Torsdag

God kväll kära läsare! Dagen har varit så trevlig så. Sov länge idag, kanske lite för länge, men jag var ju trött så det förtjänade jag. Sen har vi även varit på kära maxi och hemma hos Stevens syster och fikat lite. Efter det var det dags för mig att åka ut till stallet.

Red Robban idag, och jaa, det kunde ju ha gått bättre, helt klart. Men det var ju inte katastrof iaf, och stundtals gick det riktigt bra. Nu är jag iaf helt slut i kroppen, det märks att jag inte rör på mig så ofta. Nyduschad är jag också och luktar gott av Papaya bodybutter, så ni vet.

Nej nu kommer nog älskling och hämtar mig när som helst, så dags att kila. Ciao!

Kommentarer
Amanda säger:

Din blogg är SJUKT fin!

2010-02-05 | 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback