Kssksskss

Vaknade riktigt tidigt imorse och var suuuperkissnödig, och så har jag känt mig hela dagen. Springer på toa ungefär var 10:de minut, apjobbigt. Känns som att jag har en mild urinvägsinfektion, inte kul alls faktiskt. Kan inte stå upp utan att det känns som att jag ska kissa på mig vilken sekund som helst.

Så jaa, därför har jag varit hemma från jobbet idag. Kände att det inte skulle funka så bra om jag inte kan gå på toa när jag vill.

Men lite nytta har jag gjort iaf. Har ju äntligen haft tid att fixa till mitt personliga brev och skicka det och mitt CV till en del mejladresser ang jobb i Norge. Så bara att hoppas att man får svar nu då..

Kommentarer
Frida säger:

Jobbigt med urinvägsinfektion =/



Riktigt snygg blogg förresten.



mvh

2010-01-15 | 07:14:53
Bloggadress: http://fwin.blogg.se/
Ida säger:

Ojdå, lät inte så trevligt. Krya på dig, eller vad jag ska säga.. :D

2010-01-17 | 00:40:14
Bloggadress: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback