London

Ja så var man tråkigt nog hemma från London igen, jag hade mer än gärna stannat kvar där i ett år till.. I torsdags åkte vi iaf iväg till Skavsta där flyget gick ifrån. När vi kom fram till London blev det att leta efter hotellet ett bra tag innan vi tillslut hittade det. Fräschade till oss lite och gav oss sedan iväg till stan där vi kikade i lite affärer och åt och sådär innan vi begav oss tillbaks till hotellet där jag och Steven tog ett varmt bad innan vi somnade.

Fredagen var den stora shoppingdagen. Jag och becka spenderade en hel del tid på Primark och New Look måste jag säga, underbara affärer det där! Steven, Marcus och pappa gick före oss så dom såg vi inte så mycket den dagen. Sen gick jag och becka och åt på en italiensk restaurang, riktigt gott! Senare på dagen mötte vi iaf upp dom andra igen och gick och fikade och sen tillbaks till hotellet, där jag och Steven återigen tog ett varmt bad som avslut på en bra dag!

På lördagen åkte vi först till Harrods, sen till London Eye, Big Ben och Piccadilly Circus. De andra hade ju inte sett allt det än, och man kan ju inte vara i London utan att se alla turist-grejer! Efter det blev det lite mer shopping i några timmar innan vi åkte till hotellet och gjorde oss iordning inför kvällen. Det blev en lång promenad till Royal Albert Hall där vi såg föreställningen Varekai av Cirque du Soleil, helt otroligt duktiga är dom, man blir minst sagt imponerad! Efter det blev det lite käk och sen läggdags.

Och jaa idag gick vi upp vid halv 4 inatt för att bege oss hemåt. På flygplatsen fick vi springa fram för att hinna med planet, men som tur var så hann vi allt :)















Kommentarer
Anna säger:

fy faaan va kul! Ja är så avundsjuk så du fattar inte! Älskar london! Vi tar vårt pcik och pack och flyttar dit imorn!!

2010-01-11 | 12:50:58
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/
Jossan säger:

Gud så härligt det låter! Ska verkligen försöka planera in en resa dit under våren.

2010-01-12 | 18:19:26
Bloggadress: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback