Måndag

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Anna med henne, Madde och Malin, och humöret blev minst sagt bättre efter att jag träffat mina underbaringar. Nu är det dock länge kvar tills vi kan ses alla 4 igen, och jag längtar redan! ♥

Idag var det dags för jobb igen, tråkigt nog. Men dagen gick ändå rätt fort, och när jag kom hem till stan var det bara att traska till Paus direkt för att möta upp lite trevliga tjejer för en fika! Efter det tryckte jag, Anna, A-S, Alina och Johanna ihop oss i en bil och åkte hem till A-S för att kika på lite jobb och lägenheter i Norge. Jag vill verkligen byta jobb!

Men nu kanske jag borde ta och lägga mig, ska ju trots allt upp vid halv 6 imorgon också.. God natt!


Kommentarer
aalexandra säger:

fin blogg!

2010-01-05 | 02:47:38
Bloggadress: http://aalexandraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback