12 juli 2010

Så var det måndag, och dags att åka tillbaks till norge för min del. Kunde inte heller denna gång hålla tillbaka tårarna när älskling åkte till jobbet för nån timme sen. Nu är det nästan 2 veckor innan vi ses igen, och jag saknar honom redan. Helt galet hur beroende man kan vara av någon, men jag älskar honom verkligen, min prins.

Idag ska jag iaf bara plocka ihop sakerna jag ska ha med till grannlandet och hem till pappa en sväng och sen gå till bussen. Är inte så jättesugen att sitta på en buss i 4h när det är så fint väder ute.. Meeen men. Nej nu ska jag ta tag i dagen och se till att få allt gjort. Ciao!


Kommentarer
johanna säger:

fin blogg! :)

allt bra? :)

2010-07-13 | 01:14:46
Bloggadress: http://jjohannaanoreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback