Blixtar och dunder, magiska under

Uvær Dette bildet er tatt fra Jeløy i natt, mot Mossesundet. (Privatfoto: André Solli)



Åh, vilken underbart väder det var inatt! Hundratals blixtar, åska och regn som smattrade utanför fönstret. Det var minst en blixt var 3e sekund, kändes som att att stort gäng paparazzis stog precis utanför fönstret och knäppte med kamerorna som galningar. Och då och då kom det en stor smäll efter blixtarna också, så sjukt mysigt! Hade hemskt gärna suttit på en veranda med en filt runt mig igår kväll och bara kolla på blixtarnas skådespel på himlen! Så mysigt så :)

Nu har jag precis ätit en riktigt god frukost och ska väll kanske ta och klä mig, för om 20 min är det dags att cykla iväg till jobbet och spendera större delen av dagen där. Ciao!

Kommentarer
patricia säger:

läs gärna mitt senaste inlägg "vad är kärlek" och ge dina åsikter / synpunkter på det.

2010-07-14 | 15:18:53
Bloggadress: http://patriciajacobs.blogg.se/
Anneli - A'la Foto säger:

WOW!! Vilken läcker bild du fångat! Det måste ha krävts rätt många försök för att få en sån lyckad bild eller? Den är ju avtryckt i perfekt ögonblick! Grattis till en riktigt fin bild! :O)))



ha det gott!

2010-07-14 | 15:20:30
Bloggadress: http://alafoto.se/blogg
Tobbe säger:

Shit är det du som har tagit bilden, very impressed! Jag älskar åskan, blixtar och dunder, när jag bodde i Boden brukade jag köra upp på ett berg när det åskar och bara sitta i bilen & njuta av skådespelet. Crazy? Har aldrig påstått att jag är frisk!

2010-07-14 | 20:02:29
Bloggadress: http://studentochtrettio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback