Boktips!

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvannMåste bara tipsa om den senaste boken jag läste ut, nämligen Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Boken handlar om just det titeln säger och en månadslång jakt på honom och dom personer han träffar under tiden. Den handlar även om hans resa genom 1900-talet och allt han är med om under hans liv.

Den är rätt annorlunda om man jämför med böcker jag vanligtvis läser, men den var verkligen bra och faktiskt rolig! Väldigt osannolik visserligen, men som sagt, bra var den! Så det jag vill komma fram till är; läs den! :)

 

Kommentarer
Måd säger:

Jag har beställt den som ljudbok! De pratade om den på jobbet och att den skulle va så bra:)

2010-07-15 | 17:17:01
Bloggadress: http://somaelfa.blogg.se/
Yoannah säger:

Jag har hört många prata om den så det dröjer nog inte länge innan jag själv läser den

2010-07-28 | 14:03:26
Bloggadress: http://yoannahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback