Gårdagen

Efter att ha legat på spikmattan hela kvällen i förrgår och varvat med en varm vetekudde på ryggen så fungerade den någorlunda bra igår. Så jag traskade hem till mamma där jag låg ute i solen ett bra tag. Sen kom babe och hämtade mig och så for vi hem. Duschade och sådär och gick sen till mastis där det blev räkfrossa, riktigt gott var det! Älskling och hans friends gick och tränade, och madde och josefine gick också, så tillslut var det jag, anna och malin kvar :)

Vid 9 gick vi därifrån och åkte och köpte lite gott och satte oss i gästhamnen och pratade och hade det mysigt. Är så glad att jag har världens bästa människor runt mig igen, vill just nu inte åka tillbaks till norge och vara utan dom ett tag igen. Ni är bäääääst!


Kommentarer
Caroline <33 säger:

2010-07-08 | 12:12:57
Caroline <33 säger:

Myysigt <33

2010-07-08 | 12:13:15
Bloggadress: http://ccaroliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback