Ingen ny mobil riktigt än

Hallå hallå. Idag har det minsann varit en riktigt lugn och seg dag. Satt ute på balkongen ett bra tag idag och läste och sådär innan jag fixade mat tills älskling kom hem från jobbet. Efter det gick vi hem till pappa, och sen bar det av till karlstad. Letade runt på en massa ställen efter mobilen Xperia X10 som jag tänkt köpa. Dock hade dom den inte i vitt på något ställe som var relativt billigt, så det blir att beställa den istället.

For även runt lite mer och handlade och så innan vi åkte hem igen. Jag och babe fixade då lite hemmagjord pizza och åt framför tvn, gottit var det. Och nu är det dags att sova tror jag minsann. Hoppas att jag vaknar upp till en solig och varm dag så att Maggan och jag kan åka ut på sjön imorn! :)


Kommentarer
Johanna säger:

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

2010-07-09 | 01:10:30
Bloggadress: http://johannalicious.blogg.se/
madde säger:

suuuperfin design!

2010-07-09 | 01:10:33
Bloggadress: http://photomax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback