Lugn dag

Hallå hallå. Sitter på jobbet just nu och æter glass som Alina kom och delade ut av nån anledning? Haha, gott ær det iaf. Har varit hur lugnt som helst hær i servicesentret idag, inte alls många flyg, varken ut eller in, så då ær det inte mkt att gøra. Har bara møtt en person i rullstol och ett flyg och svarat lite i telefon i princip och ska møta ett till flyg om ungefær 45min, and that's it for today i princip. Hærligt hærligt.

Sen ikvæll blir det lugnt som vanligt, bara lite matlagning och kanske en promenad. Men nu kommer visst Berlin-flyget så dags att jobba lite igen. Ciao!

Kommentarer
Sandra Johansson säger:

Hej Emma!



Jag har utsett dig till vinnare av de blommiga Take Away muggarna,

jag tycket din motivering var så härlig.



Nu behöver jag din adress så att jag kan skicka dom.



Maila adressen till : [email protected]



Kramar Sandra

2010-07-31 | 16:19:46
Bloggadress: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback