Oschloo

Denna torsdag har minsann spenderats i Oslo. Åkte dit i förmiddags och kom hem för nån timme sen. Har kikat i lite affärer, ätit lite gott och traskat runt en massa. Vi överlevde även att köra bil mitt i centrum och parkera i ett minitrångt parkeringshus! Duktiga vi.

Jag som inte hade tänkt köpa nånting kom självklart hem med tre påsar iaf. Shoppingnerven ryckte lite för mycket för att jag skulle kunna stå emot. Men jag är nöjd med mina köp, och det var ju ändå rea nästan överallt. Dock var bara ett av de plaggen jag köpte på rean, men ändå..


En blå skjorta från Zara, en svart lite genomskinlig skjorta från H&M och en mocka/skinn-kjol från Cubus!


Kommentarer
Madde säger:

HAHA

2010-07-29 | 22:09:36
Bloggadress: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback