Rygghelvete

Igår rullade bussen in till Kristinehamn vid 5 och då kom älskling och hämtade mig och så åkte vi ut till skärgården en liten sväng. Sen på kvällen blev det att laga lite mat och bara mysa. Var riktigt trött eftersom att jag varit vaken sen 3 på natten, så jag kände mig ungefär som en klubbad säl. Det blev alltså att sova rätt tidigt igår kväll :)

Idag har jag inte gjort alls mkt än. Böjde mig ner samtidigt som jag nös förut, och det högg till i ryggen som in i helvete. Gjorde så sjukt ont så jag bara skrek rätt ut och visste inte vart jag skulle ta vägen. Och nu sitter jag här och kan inte röra på mig i princip, gör så jävla ont i ryggen hela tiden och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Åååh jag orkar inte, har suttit här i typ 2h nu och kan inte resa mig upp. KUL verkligen..

Kommentarer
Anna säger:

ryggskott? hälsa välkommen till kiropraktorn

2010-07-06 | 17:52:55
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback