24 juli 2010

Tankarna florerar, humöret svajar och magen kurrar. Mindre roligt att vakna en lördagsmorgon och vara bakis. Men  det var det värt, för fan vad kul jag hade igår kväll! Först var det som jag nämt tacobuffé på mastis med Anna och Madde. Efter det drog jag och Anna hem och bytte om och satte oss sen på balkongen med en varsin drink.

En drink blev sen till två, tre, fyra, fem, sex osv och tillslut var flaskan slut, så då traskade vi iväg till Mastis igen och hade det galet roligt. Har inte skrattat så mycket på länge! Bilder kommer kanske när jag förstått mig på hur man för över från mobilen.. haha

Kommentarer
Anna säger:

tackar och bockar för en SJUKT kul kväll!!! :D:D:D

2010-07-24 | 21:51:22
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/
Ellen Schutz säger:

Hejsan sötnos :)

undra som du skulle vilja hjälpa mig med en sak, det är så att jag är nominerad i veckans blogg & behöver så många röster som möjligt för att vinna. det är enkelt & jag hoppas att du vill hjälpa mig, du behöver bara gå in på länken nedan & rösta en eller flera 8or, man kan rösta hur många gånger som helst! :)

Kommer sedan att länka de 3 som röstat flest gånger :)



http://agnesown.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html?_tmp=c8157b6ec363a90cc24c478671d0b88f5ab81039



Sorry om du inte uppskattar sånna hära kommentarer :$

2010-07-25 | 22:32:33
Bloggadress: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback