Biiiiiilly

Ja nu var det några dagar sen jag uppdaterade här. Har haft en riktigt kul och härlig helg hemma i Kristinehamn! Så här kommer en liten snabb uppdatering:

Fredag: Var duktig och tvättade lite kläder och så och på kvällen åkte jag och älskling till hans föräldrar där vi grillade. Så otroligt god mat blev det!

Lördag: Sov rätt länge och sen traskade vi ner på stan där det handlades lite alkohol och strumpbyxor om ni vill veta. Sen fara runt lite och efter det hem igen. På kvällen kom Malin och då blev det att dricka vin och uppdatera varandra om allt som händer. Skulle mött upp några andra, men hade så mkt att prata om så det blev inte så. Gick sen till Statt där vi var ett tag och efter det till Mastis där vi träffade kändisarna i Billy. Haha. Efter det gick Malin, jag och Anton hem till Steven och kollade på Kenny Begins. Plockade en finfin bukett blommor på vägen också, för "klart killen ska ha blommor"! Riiiktigt kul kväll var det och det var längesen jag skrattade så mkt!

Söndag: Sov rätt länge och låg och myste med älskling ett bra tag, finns det något bättre än det? Sen packa, åka och städa på Annas jobb, hem till pappa, åka och handla, äta mat, packa mer och tillslut till bussen. Sa hej då till babe igen och det är alltid lika jobbigt. Sitta på en full buss i 4h, sen tåg 50 min och nu är jag framme i lägenheten i Dilling igen. Och under hela dagen har jag varit ordentligt bakis och mått riktigt dåligt. Blää..

Nu ska jag kika klart på dom sista minutrarna av Flickan som jag började kolla på när jag åkte hit och sen sova. God natt!


Bara för att ha någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback