Calvados, buss och Kick-Ass


Ja ibland lönar det sig att sitta och vara söt på jobbet, som den hyggliga passageraren så snällt uttryckte det! Haha

Nu sitter jag iaf på bussen påväg hem mot Kristinehamn. Var skönt att komma på bussen efter att ha suttit och väntat brevid en fransman på bussterminalen som inte ville sluta prata med mig eftersom att he liked my style.. Haha. Hann även träffa Anna en sväng på tågstationen innan hon satte sig på tåget jag kom med och jag gick till bussen hon kom med. 02.45 beräknas jag vara hemma, lääänge kvar alltså. En film har jag redan hunnit sett också. Kick-Ass som var rätt bra och inte direkt som jag hade väntat mig. Helt klart sevärd!

Nej nu börjar batteriet ta slut.. Jag som inte är så trött än så att jag kan sova.. Ajaa, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback