Godis på lillördagen

Måste börja med att säga att jag just nu sitter och äter lösgodis och det är så sjukt gott! Har inte ätit det på hur länge som helst, så nu när dom hade godis för 5.99kr/hg så passade vi på. Kostar ju annars typ 13kr/hg här, så sjukt dyrt. Så det gäller att passa på.

För övrigt så är jag ledig idag. Så låg ute i solen nån timme och läste förut. När det blev lite för kallt så klädde vi oss och åkte och handlade lite och sådär. Har nyss ätit mat, så nu luktar det vitlök i hela lägenheten. Häärligt härligt. Och jaa resten av kvällen ska vi väll inte göra något speciellt här vad jag vet.

Ciao!


Kommentarer
JANNY säger:

Åh vad sugen jag blev nu :) Nu vet jag att godiset här är billigare än hos dig, hehe. Fin blogg förresten! Besök gärna min =) Ha en bra kväll!

2010-06-16 | 20:07:51
Bloggadress: http://jaanny.blogg.se/
ida säger:

söt blogg du har :)

2010-06-16 | 20:09:52
Bloggadress: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback