Jag kænner mig som en zombie

Ja nu var det ett tag sen jag satt vid datorn, så dærav har det inte blivit någon uppdatering hær. Sitter på jobbet nu och ær sjukt trøtt. Kom fram till lægenheten vid halv 12 igår kvæll och skulle upp igen vid 3. Det var inte kul alls ska jag sæga.

På væg till jobbet nær jag kom halvt død cyklandes på min lilla gula cykel kom det dessutom två vilsna ælgar och två precis lika vilsna rådjur precis brevid cykelbanan. Trampade på rætt ordentligt før att inte bli attackerad av ælgarna som inte såg så lyckliga ut.. Det fick mig iaf att vakna upp lite smått!

Nej nu øppnar vi snart incheck till Memmingen så jag ska væll fixa det. Berættar mer om helgen nær jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback