Jag vill soooova!

Att sova 2h, sen jobba, komma hem och sova 2h, göra annat, sova 4h, jobba, kommer hem och sova 2h, jobba och sen sova igen blir man inte direkt utvilad på ska ni veta. Jag känner mig så sjukt trött och sliten nu så ni anar inte, tidiga vakter är inte min grej överhuvudtaget.

Idag jobbar jag dessutom splitvakt eftersom att dom behövde mer folk ikväll. Så idag är det jobb 04.30-11.00 och 16.30-21.30. Ska alltså om en halvtimme för andra gången idag åka iväg till jobbet. Jag vill ju bara sova..

Nej nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag åker igen, ciao!

Kommentarer
vägen fram vägen till RECEPTBLOGG säger:

Hej! Vill du gå ner i vikt? Eller kanske vill bli av med, eller känner någon som vill, någon sjukdom eller problem? T.ex hjärtsjukdom, diabetes, adhd, depression, magproblem, minskad sexlust m.m

2010-07-01 | 14:09:23
Bloggadress: http://vagenfram.webblogg.se/
sanna / foto. säger:

Läs, följ och kommentera min blogg varje dag, vill gärna ha din åsikt om mina bilder och min blogg.

Kram.

2010-07-01 | 15:32:49
Bloggadress: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback