little by little, one travels far

Yees, lite uppdatering hær ifrån jobbet då. Sitter i serviceskranken idag och det ær faktiskt ganska mycket att gøra. Men før stunden ær det rætt lugnt. Har nyss slængt i mig en suuupergod sallad också från salladsbuffèn, så nu ær jag mætt och glad. Har dock en vitløksandedrækt så det heter duga. Så ska ta och æta den goda kakan som vaktsjef bakat och hoppas att jag luktar choklad istællet før vitløk. Så ni vet.

Bara ungefær två och en halv timme tills jag slutar nu också ungefær, det ska bli skønt. Har inget jag ska gøra ikvæll, så det blir bara att kolla på tv och ta det lugnt. Sen imorn ær jag ledig också, skøønt. Hoppas på fint væder så att man kan vara ute hela dagen!

Nej nu ska jag sluta skriva ointressanta saker och gøra något annat. Ciao!

Kommentarer
Tobbe, | Webbdesign och mycket mer.. säger:

Hejsan! Allt bra? :)

Jag har frågestund på min blogg..

Ställ en fråga du med inga frågor är dumma! :)



Ha en toppen dag!..

2010-06-07 | 04:05:17
Bloggadress: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback