Måndag

Idag var det alltså dags för jobb igen. Var hur mycket som helst att göra i serviceskranken där jag befann mig, telefonen ringde konstant medans det hela tiden var en hel del folk där samtidigt. Stressigt. Men tiden går ju så mycket fortare då mot vad det gör när det är lugnt.

Efter jobbet blev det att laga mat och sen på kvällen kom Isabelle hit. Åkte och handlade lite och sen kollade vi på film. Det blev Kick-Ass. Såg ju den rätt nyss, men den är ju rätt bra så. Och efter det satt vi bara och pratade lite och sen for hon hem och nu ska vi sova här. Är riktigt trött eftersom att jag sov rätt dåligt inatt. Gör nästan alltid det första natten här när jag kommit tillbaks från Kristinehamn. Då har jag ju vant mig igen vid att sova brevid älsklingen, men nu är det tomt och ensamt i sängen igen.. Inte kul alls.

Nej men god natt kära vänner!


Kommentarer
Amanda säger:

Åh den filmen vill jag se :D



Har du den snyggaste outfiten? Kolla in på min blogg och tävla :D

yousuck.devote.se

Puss

2010-06-20 | 15:15:05
Bloggadress: http://yousuck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback