Midsommarhelgen

Ja helgen har för det mesta varit riktigt härlig! Kom hem i torsdags och då blev det att spela spel med Steven och hans kompisar. Jag kom sist, men det var kul ändå. På fredagen var det dags för midsommarafton som tillbringades hos Olov. Det blev att grilla, spela kubb, dricka gott och sådär. Riktigt trevligt!

Lördagen var jag seg och bakis, inte så vidare kul. Men jag och älskling var iaf hem till mamma och åt god mat, sen plockade vi upp Anna och Björn och åkte ut till skärgården för att köpa glass av Maggan. Sen på kvällen blev det chips, dipp och filmmys med älskling.

Och tillsist söndagen som spenderades ett tag på gräsmattan i solen och så blev det även att packa och handla och så och tillslut ta bussen till norge.



Kommentarer
malin säger:

ursäkta men exakt vad gör jag på bild nummer 2 nerifrån?

2010-06-29 | 23:37:20
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback