Tillbaka i norgelandet

Ja då är jag alltså tillbaka i Norge igen. Den här gången var det så sjukt jobbigt att säga hej då till min älskling så jag trodde jag skulle dö. Det blir verkligen inte lättare att säga hej då för var gång som går, nästan bara jobbigare. Och ändå är det inte sååå lång tid tills vi ses igen.. Förhoppningsvis. Det beror på hur det går med planen att flyga iväg nästa torsdag.. ;)

Så vid ett idag var jag framme i Rygge och vid tre började jag jobba. Satt i servicesentret, och det var riktigt lugnt idag så tiden sniglade sig verkligen fram. Men tillslut slutade jag och sen dess har jag bara ätit pasta med pesto (sååå gott!!) och duschat.

Ska nog ta och lägga mig snart också, har ju ändå varit vaken sen 10 i 6 imorse..


I miss my baaaaabe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback