1 mars

Dagens humör: Sådär, all snö gör mig på dåligt humör. Jag vill ha vår!
Dagens borde: Dammsuga mitt rum, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist..
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens klädsel: Leggings, svart kjol och vit/blå randig tröja.
Dagens planer: Åka till jobbet och inget mer.
Dagens materiella vill ha: En massa pengar, så att jag inte behöver det jobbet jag har.
Dagens längtan: Helgen! Och så längtar jag redan efter min älskling..
Dagens beroende: Hm.. Inget tror jag.
Dagens tråkigaste: Att det snöar!! Jävla apväder!!
Dagens roligaste: Inget.
Dagens person: Steeeeven!
Dagens irritation: Säger väll samma sak igen, snön!!


Jag vill ha sommar!


Kommentarer
Sofia säger:

Men imorgon så blir det annat!? :P Hoppas det går bra nudå! :D

2010-03-01 | 17:50:55
Bloggadress: http://sofialennstrom.blogspot.com/
Anna säger:

moihihi jaa det va ena riktiga klipp! :D och faan va jag också längtar till våren och sommaren!! Vill ligga ute i skärren och steka!

2010-03-01 | 18:02:05
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback