Bara för att

Namn: Emma Andersson
Vad drack du senast: Vaniljmilkshake
Vad gjorde du igår kväll: Ingenting och ingenting
Hur många hamstrar har du haft: Inte en enda, men jag vill ha en som heter Arafat!
Vad ska du göra i kväll: Sova, sova och sova.
Vad ska du göra i morgon: Ingen aning, är ledig imorgon. Så sova kanske?
Senaste inköp: Vaniljmilkshake
Senaste film: Hm, kommer inte ihåg faktiskt.
Vad har du i ditt fönster: Just nu på vandrarhemmet? Inget.
Tycker du om att cykla: Ja faktiskt
Vem sov du hos senast: Vandrarhemmet? Eller Steven då.
Vem sov hos dig senast: Steven
Vad ska du göra nu: Absolut ingenting 
Vad ska du göra sen: Soooooova!
Vem träffade du sist: Alina och A-S
Vem skulle du vilja träffa nu: Steven, min plutt<3
Sjunger du i duschen: Nja, det händer väll.
Vem ringde dig senast: Pappa
Vem ringde du senast: Alina
Hur länge sov du inatt: Ungefär 3h
När ska du gå och lägga dig ikväll: Snart tror jag.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Inte ett skit, finns inget att göra här..
Vad skulle du vilja göra nu: Åka utomlands!!
Tidsfördriv?: Datorn
Vad heter du just nu på msn: Emma - eemmaa.blogg.se
Hur många syskon: 3st yngre.
Känner du någon som heter likadant som dig?: Finns det någon som inte känner en Emma?
Morgontrött?: Som bara den
När är du född? 20 Februari 1990
Var bor du? På Moss vandrarhem, snart lägenhet i Rygge
Nuvarande hårfärg?: Blond
Riktiga hårfärg?: Cendré typ tror jag
Ögonfärg?: Blåa
Humör just nu?: Är glad men helt galet trött.
Vill du ha barn?: Ja det vill jag verkligen
Hur stort är ditt rum?: Hemma är det lagomt, just nu waaay to small.
Har du tv/dator i ditt rum?: Jo den bärbara datorn har jag ju
Piercingar?: Bara hål i öronen
Tatuering?: Nej men vill ha!
Skostorlek: 39
Har du lätt för att lita på människor? Sådär faktiskt

Kommentarer
Joline säger:

hej, vill du vara med på veckans blogg?? :)

http://jolle.blogg.se/2010/march/veckans-blogg.html

2010-03-29 | 17:58:19
Bloggadress: http://jolle.blogg.se/
Jossan säger:

Jag snor den :)

2010-03-29 | 18:01:19
Bloggadress: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback