Bye bye Frank

Tänk för att idag har jag gjort min sista dag på transcom, och det känns helt otroligt skönt! Kommer självklart sakna en del personer, men det går ju alltid att hålla kontakten på annat sätt. Så nu är det bara att vara ledig en vecka innan vi åker till norge och börjar jobba!

Nu ikväll har jag träffat Malin, Anna och Madde och ätit tacobuffén på mastis och var sedan med på musikquizen. Fettoklubben var även denna gång bland de bästa! Efter det gick vi hem till mig och drack te och åt muffins och hallongrottor och pratade. Mysigt :)


Kommentarer
Anna säger:

Jaa det är lite svårt att tänka positivt i alla stunder... hoppas det blir bättre snart. men tack! behöver lite pepptalk nu känner jag. puss <3

2010-03-15 | 12:06:09
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback