Dermalogica

Fick äntligen hem mitt paket från Dermalogica idag som jag fick i present av mina syskon. Multi Active Toner och Multivitamin power recovery masque var det där i, och ansiktsmasken provade jag redan ikväll. Den verkar riktigt bra faktiskt, huden kändes iaf sådär babylen efteråt. Och multi active toner vet jag ju redan att den är bra eftersom att jag använt den i ett par år. Dermalogica är bra skit helt enkelt, kostar en del, men absolut värt pengarna.

Och på tal om nya grejer så beställde jag ett par svarta converse idag också, från Ellos. De kostar ju egentligen 699kr, men med rabatten på 50% så blev det totalt typ 400 inkl frakt. Inte så farligt dyrt för ett par converse så det var ju lika bra att passa på. På Rabattkod.se hittar ni rabattkoden iaf! :)


dermalogica multivitamin power recovery masque from jersey beauty companydermalogica multi active toner from jersey beauty company


Kommentarer
Emelie säger:

Smart, beställde också converse nu, haha! Visste inte att det gällde på conversen :)

2010-03-17 | 14:10:31
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback