Första dagen på nya jobbet

Första arbetsdagen är nu avklarad! Vid 9 imorse började vi + en till norsk tjej utbildningen. Gick igenom en hel del regler för de olika flygbolagen (det gick in i ett öra och ut ur det andra i princip) och pratade en del om hur allt funkade och sen fick vi börja göra utbildningar på datorn. Hann göra klart 2st som jag klarade och den sista ska jag förhoppningsvis hinna göra imorn.

Jobbet verkar iaf rätt kul. Ska börja med incheck och information och sen när vi har suttit där ett tag så kan vi få börja gå upp till gaterna. Handling Agent är det iaf jag ska jobba som nu ;) haha. Slutade vid 16.00 och efter det har vi bara handlat och lagat lite mat.


Min nya arbetsplats!


Kommentarer
Sofia säger:

Vad spännande ;)

Verkar som det blir ganska bra!? :)

2010-03-22 | 19:49:25
Bloggadress: http://sofialennstrom.blogspot.com/
Sofia säger:

Vad bra :D

Haha, ja kanske det ;)

2010-03-22 | 20:13:03
Bloggadress: http://sofialennstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback