Premiär...

Hallå världen! Steven here!

Emma sitter i soffan och ska kolla på några totalt ointressanta program så som "Halv åtta hos mig" och "Grey's Anatomy", inga höjdare direkt! Så då får man snällt flytta på sig och

Eftersom det endast finns en tv hos mig får man ju hitta på något annat vettigt att göra, så varför inte kapa datorn och börja blogga i väntan på att maten ska bli klar. Tjocka revben med lite klyftpotatis står på menyn, riktigt gôtt! Det bästa är nog att maten sköter sig själv i ugnen så att älsklingen ska få kolla på sina program på Tv:n.

Som tur är får jag låna TV:n av världens sötaste Emma i en hel timme mellan 20.00 och 21.00, då gäller det att passa på och spana in senaste Lost, säsong 7 avsnitt 8, "Recon". Börjar ju balla ur lite, men har man kollat på skiten i 6 säsonger vill man ju se hur det slutar =)

Nä, dags o se hur det går med maten, tack för lånet! //Steven, aka Digisteven


Kommentarer
mäggggie säger:

de här vill vi se mer av!

2010-03-17 | 20:47:49
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Anna säger:

Jag håller med mäggie! Mer digisteven!

2010-03-17 | 21:41:06
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback