Lite nytt ska de va

Ja det fick bli den nya designen nu iaf, även fast jag inte gillar den. Gjorde den även i rosa, men den blev inte heller bra. Meeen men, den får duga för stunden!

Och jag kan även passa på att berätta att det luktar bränt som faaan här i köket nu och är tomatsås överallt. Bra gjort Alina! Haha. Fönstret är öppet och fläkten på högsta fart. Härligt härligt. Jag vet vem som inte ska laga maten i lägenheten sen iaf ;)

Btw, är det någon som vill åka på en liten resa nånstans från Rygge och couchsurfa hos någon nångång mellan den 13-18 april? Ryanair öppnar ju en massa nya destinationer och säljer då en massa biljetter för bara 50kr utan några skatter eller någonting! Så jag vill reeeesa!

Kommentarer
Louise säger:

Jag tyckte att designen blev riktigt bra! :D

2010-03-30 | 11:51:41
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Millan säger:

Åhh vad fin din design blev ! ;d inte lust att hjälpa mig med min? xd förstår mig inte alls på skiten haha x)

2010-03-30 | 16:26:03
Bloggadress: http://emilysorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback