Paus och hockey

Hallå hallå. Har precis lite tid över att slänga in ett litet blogginlägg. Vaknade av att Anna bombarderade mig med sms i förmiddags och ville till Paus. Så det var bara att gå upp och duscha och göra sig iordning och sen gå hem till pappa och byta kläder innan hon hämtade upp mig.

Satt på Paus ett tag och åt goda marshmallowsmuffins och pratade ett tag, så trevligt så. Sen gick jag och köpte med mig lite mat och gick hit till Steven och åt och nu ska jag alldeles strax kila iväg till stan för synundersökning. Sen blir det snabbt hem igen då Anna kommer och hämtar upp mig och så ska hon, jag, A-S och Anki iväg på färjestadmatchen. Ska bli kul!

Men nu måste jag springa, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback