Tisdag 23 mars

Kan ju börja med att berätta om denna dag på jobbet. När jag kom dit fick jag nästan direkt sätta mig bakom incheckningsdisken och börja checka in bagage och så. Ett helt nytt system och alla regler och allt skulle jag alltså kunna idag. Det gick väll ganska bra, det svåraste tkr jag nästan är att förstå vad dom säger.. Haha norska är fan inte lätt! En del personer fattar jag ingenting av vad dom säger.. Men men.

Jobbet verkar kul iaf. Dock ska jag vara där från 09.00 till 22.15 imorn. Det känns ju inte riktigt lika kul.. Men jag överlever nog ändå får vi hoppas :)

Men nu ska jag ta och göra mig iordning och sen sova tror jag, god natt!


Kommentarer
Slaven säger:

Hej!



Skicka in ett blogginlägg till den bloggen jag länkat till. Du får mer besökare samtidigt som du har chans att vinna 1000kr att köpa kläder för. Så vad väntar du på?...Svara då? Aha, trodde det var en chat..aja..Hoppas jag får se ditt inlägg snart.



MVH/Slaven

2010-03-24 | 00:22:51
Bloggadress: http://www.oneluckystar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback