Torsdag

Så var det torsdag, och bara två arbetsdagar kvar tills helg, skönt! Dock är det två lååånga dagar på jobbet som väntar, inte kul. Men det är väll bara att härda ut. Igår kväll efter jobbet åkte jag iaf hem till Anna. Jag och A-S hjälpte henne att göra lite slingor i håret, blev så fint så! Blev lite sugen på att själv göra slingor igen, så kanske ska ta och göra det till veckan.

Och på tal om ingenting så har jag, enligt mig, världens största beslut att fatta. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag vill ju verkligen, men kommer jag att klara att vara utan min älskling så mycket? Det är tveksamt, men man måste väll försöka innan man vet antar jag.. Åh, kan ingen fatta beslutet åt mig?!

Kommentarer
Jossan säger:

Du får väga för- och nackddelar mot varandra :) Du kommer säkert på något bra!

2010-03-04 | 09:53:12
Bloggadress: http://josefina.blogg.se/
Anna säger:

säger som ovanstående gör en plus och minus lista haha ;P Ne men ja förstår verkligen att det måste vara ett SJUKT svårt beslut att fatta. Det är ju ändå ända tills i höst liskom.

2010-03-04 | 17:47:53
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback