Torsdag 25 mars

Halli hallå! Denna dagen har allt varit så bra så. Fick äntligen sova ut imorse, det var otroligt skönt faktiskt! Sen gick jag och Alina till Skatteetaten och fixade personnummer och skattekort och sånt. Letade även upp tågstationen och köpte biljetter till rygge och sen vandrade vi runt lite i stan. Hittade ner till hamnen och det var riktigt fint där nere!

Sen var det dags för tåget att åka mot jobbet. Där gick det väll ganska bra idag. Jobbade inte sålänge iaf, så det var skönt. Sen tog jag och Alina buss och tåg hem igen och gick genom staden hemåt. Gick in på en pizzeria och fick gratis pizzasallad också. Det var riktigt jäkla gott till maten faktiskt.

Ska nog ta och lägga mig snart tror jag, börjar tidigt imorn. Jobbigt. Så god natt kära läsare!



Min säng :)

Andra delen av rummet.

Tågstationen i Moss

Brygga i hamnen

Ännu lite mer av hamnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback