06.35 åker viii! :)

Halluuuu. Har jobbat hela dagen idag med, röd dag är det också så det blir moooney mooney. Kan vara bra nu när jag lär göra av med en hel del pengar under de kommande dagarna. Och dagens roligaste som jag boardade var Snorre. Haha, härliga namn dom har här i Norge! Snorre, Fjolla och Fitah.. Stackars människor.

När jag kom hem, helt dyyyblöt av regnet, så packade jag lite och så. För om inte alls många timmar så lyfter flyget till Paris! Ska bli riktigt kul, har ju verkligen velat se den staden så otroligt länge! Hoppas jag hittar en massa nya snygga kläder till sommarn också :)

Men nu ska vi åka till tågstationen och hämta upp becka, hörs imorn när vi är framme på hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback