10 maj

Idag är jag ledig igen, känns som att jag är ledig hur ofta som helst. Ville egentligen ta extrapass både idag och imorgon, men det fanns inga lediga. Så inget jobb för mig inte. Istället har jag sovit lite längre än jag tänkt, vilket iofs var skönt.

Har även varit lite duktig och betalat en räkning och städat lite här hemma. Så nu är det iaf liiite fräschare igen. Skönt. Funderar även på att gå ut på en liten promenad, men det regnade ute nyss så får se om det blir nån eller inte.

Förresten är jag så sjukt avundsjuk på Maggie så jag tror att jag dör. Bokstavligt talat. Jag skulle nästan kunna ge min vänstra hand för en resa utomlands just nu! Allvarligt! Jag döööör om jag inte får lite sol, strand, hav och vita hus med blåa knutar. Gah.

Kommentarer
malin säger:

jepp de blev Kreta :D hade vart kul o se nåt annorlunda men vi kom på att de är ju rätt nice o festa lite också ;p hihihihihihihihihiiiii

2010-05-10 | 16:37:12
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Annas säger:

pariiiiiis ;P

2010-05-10 | 17:16:20
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback