Borta bra men hemma bäst

Eller inte. Jag vill utomlands igen! Men nu är jag iaf hemma från Paris. Kom hem runt 3 inatt efter att ha lämnat hotellet vid 12 på förmiddagen. Rätt lång restid alltså så det var skönt när jag äntligen fick krypa ner i sängen brevid min älskling som jag saknat nått enormt mycket!

Så nu är jag hemma i Kristinehamn i några dagar, åker nog tillbaks till Norge på måndag kväll eller tidigt på tisdag, får se vad som passar bäst. Får jobba hårt nu så att jag har råd att åka iväg på en brakarresa i höst eller vinter eller så. ÅÅhh jag vill åka nuuuuu!


Kommentarer
Anna säger:

sv. haha ja det ska vi åka på i sommar ju!! :D tack så mycke ;P Och faaaaan va avundsjuk jag är på dig för Parisresan! va bara tvungen att säga det ;P

2010-05-29 | 19:39:36
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback