Dagens uppdatering

Även idag har jag varit ledig och det har varit så skönt så. Men var iväg till jobbet ett tag iaf för att gå på en liten utbildning och sen ta mått till jobbkläder som vi ska få skräddarsydda. Niiice. Efter det for jag och Alina hem, och då blev det lite matlagning. Blev så gott så.

Lite senare kom A-S hem och hade med sig Isabelle, en som kanske ska börja på jobbet. Så då blev det lite buzz-spelande, och jag vann båda omgångarna måste jag ju skryta om. Är man bäst så är man bara.

Och nu ikväll har jag varit iväg och solat, det var riktigt jäkla skönt och liiite brunare blev jag allt. Kände mig så blek och äcklig så var bara tvungen att sola lite. :) Men nu är jag hungrig så jag ska ta och kila och göra lite Ruski-nudlar. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback