God morgon!

Sitter pa jobbet just nu och ar huuur trott som helst! Men kanske inte sa konstigt nar jag gick upp strax efter 3.. Usch, ni ska bara veta hur jobbigt det ar att ga upp vid den tiden och cykla till jobbet vid 4 pa morgonen. Solen har ju knappt gatt upp da och det ar oftast riktigt kallt och jakligt ute.

Jag sitter iaf och checkar in inrikesflyg med norwegian, och det ar helt tomt med folk. Typ 80% av alla har bara handbagage och da ar det ju inget for mig att gora. Sa pa ryanair ar det vaaaarldens ko just nu medans det inte ar en kotte hos mig. Skont.

Irriterande det ar nar inte de tre sista bokstaverna i alfabetet funkar forresten.

Oj, en passagerare kommer till mig nu =D Ciaaaao!

Kommentarer
Anna säger:

Vi får snacka mer när du kommer hem så får ja kolla mitt schema och alltihop! :) Faan va kul det skulle vaaa!!! :D

2010-05-12 | 13:07:01
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback