Istället för att sova..

som jag egentligen borde göra nu, så sitter jag och äter chokladbollar och kollar på norska Paradise Hotel. Ska ju upp igen om 5h egentligen och åka och jobba, men är inte ett dugg trött just nu. Kan nog bero på att jag la mig för att sova en timme vid ett idag, men sov istället till typ halv 7 ikväll.. Har verkligen inget minne av att jag vaknat av alarmet som ringde vid 2, men tydligen måste jag ha gjort det och stängt av det då..

Jaja. Har iaf duschat och packat nu ikväll. Så imorn ska jag få med all packning på cykeln till jobbet för att sen ta shuttlebussen därifrån till tåget och sen springa med packningen från tåget till bussen för att hinna med den. Ska bli skönt att komma hem några dagar, och äntligen få träffa min älskling igen! Helt gaaalet vad jag saknar min babe just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback