Mmm.. marabou

Nu är jag äntligen hemma hos min älskling igen! Är helt sjukt sliten och trött just nu dock. Lyckades bara sova kanske 2h inatt, och vid 3 ringde alarmet och vid 4 var jag påväg till jobbet på en fullpackad cykel. Var huuur mkt som helst att göra på jobbet idag, i princip alla flyg var fulla så det var riktigt många passagerare idag..

Ja och sen när jag slutade så blev det buss till Rygge, tåg till Oslo och sen springa från tåget med all packning till bussen för att hinna med den. Skulle egentligen inte fått åka med eftersom att jag inte hade en utskriven biljett (och exakt när skulle jag haft tid att göra det?!) men busschauffören var snäll och lät mig åka med ändå.. :P

Så det blev en 4h på bussen och tillslut kom jag fram till kristinehamn. Blev så glad när jag fick träffa mitt hjärta igen! Har bara tagit det lugnt ikväll och ätit och så. Köpte även den nya Marabou Polka, riktigt riktigt god!

Men nu blir det ett avsnitt Band of Brothers igen innan det är dags att sova. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback