Negerbollens dag

Ja idag är det ju negerbollens dag, och det var vi ju självklart tvungna att fira! Så jag och Alina tog våra cyklar och trampade iväg till Coop och handlade lite för att sen åka hem och baka. Och dom blev så goda så! Så nu sitter vi här framför tvn och tjockar oss. Dock måste jag gå och lägga mig strax, börjar ju jobba 04.30 imorn. Blää på det.

Köpte även lite jordgubbar, så har slängt ihop fruktsallad nu ikväll som jag kan äta till frukost och så imorn. Mums mums. Hoppas ni har en trevlig kväll hemma i stugorna, ciao! :)


Kommentarer
Louise säger:

Hehe, var pärlsockret slut eller? ;)

2010-05-12 | 16:43:06
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Alina säger:

Louise, tro det eller ej men DET dær ær norskt pærlsocker.. du skulle sett min min haha

2010-05-12 | 19:06:11
Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e säger:

gott med jordgubbar :)

2010-05-14 | 21:53:58
Bloggadress: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback