Söndag 30 maj

Har haft en så bra dag så idag. Jag, älskling och hans familj var iväg och åt mongolisk buffé först, riktigt gott var det verkligen! Åt tills jag inte kunde få ner en tugga till. Sen när babe skulle iväg till jobbet så åkte jag hem och satt ute i solen en stund tills mamma kom förbi. Då blev det att åka till Helena för att ge Andreas paket. Var där ett litet tag och sen blev det hem och sitta i solen igen, så skönt så!

Nu ikväll har jag varit iväg till coop och handlat lite, ska doppa frukt i smält choklad nu minsann! Och så blir det kanske film, får se om jag hittar nån bra att ladda ner. Några bilder från igår kväll eller idag har jag tyvärr inte, så det får bli ett tråkigt inlägg med bara text. Men hoppas ni överlever ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback