Soooool



Är hur skönt som helst ute i solen, har legat ute och halvsovit ett tag nu ute på gräsmattan. Niice. Har förövrigt varit hur lugnt som helst på jobbet idag. Haft flera timmar då det inte har varit ett skit att göra. Lite långtråkigt faktiskt, men skönt när man är trött som ett as. Lite småkul också att jag boardade en som hette Fjolla och en Fitah, rätt kul när man var övertrött måste jag säga. Haha

Ne nu kanske jag ska kila ut i solen igen, måste ju passa på när jag är här, i Paris ska det ju tydligen bli dåligt väder tisdag-fredag nästa vecka, bara för att vi ska vara där just dom dagarna. Men det kanske bara är skönt när man ska springa runt och shoppa och kolla på alla sevärdheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback