Spendering av lönen..

Har haft en riktigt härlig ledig dag! Åkte in till Moss och hämtade mitt bankort och så shoppade vi lite i Amfi-centret. Hittade en maaaassa fint. Efter det for vi till banken och upprättade ett depositionskonto, sen handlade vi lite mat och grill och så och efter det till Mosseporten där vi åt på McDonalds. Handlade sen ännu mer kläder där. Har nog gjort av med lite väl mycket pengar idag.. Om man räknar med depositionen (som är på hyran x3) så blir det totalt ungefär 30.000 som försvunnit från mitt konto. Haha, härligt..

Sen nu ikväll så har vi grillat här. Blev sååå gott så, och nu är jag så sjukt mätt så ni anar inte. Men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste hoppa in i duschen. Ciao!


Kommentarer
Louise säger:

Du har ju fått ätit grillat! ;) Det är jag sjukt sugen på kan jag lova! Hehe, men jag får tröstäta min snäckchoklad här hemma tillsammans med färsk ananas! :P

2010-05-06 | 10:30:18
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Sanna säger:

hej !



Allt bra med dig ?



Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment



Imorgon presenteras vinnaren och det kan vara du! Titta in och se om du är den lyckliga vinnaren, lycka till !

kram Sanna

2010-05-06 | 17:34:38
Bloggadress: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback