Mina fötter dödar mig

Just nu sitter jag på hotellrummet i Paris och äter jordgubbar och lyssnar på allt som händer utanför fönstret. Paris är verkligen hur mysigt som helst! Än så länge så gillar jag verkligen den här staden! Kom hit rätt tidigt idag, och direkt när vi checkat in på hotellet och duschat av oss så tog vi tunnelbanan till Les Halles och shoppade lite. Orkade inte vara ute mitt på dagen eftersom att det har varit sjuuuukt varmt.

Hittade inte så mycket idag, men lite iaf. Blir förhoppningsvis mer imorn eller på torsdag! Har även traskat runt lite runt Louvren och lite andra gator här och var. Kilade in på ett litet bageri också och köpte macarons, så otroligt gott verkligen! Och nu ska vi nog sova snart, imorn ska vi upp rätt tidigt och åka till eiffeltornet och Champs Elysée och sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback