10 november 2010

Hade tänkt gå upp tidigt idag och kila hem till pappa för att packa upp mina saker vi tog med hem igår, men jag orkade verkligen inte kliva upp ur den varma sängen så det blev en lång sovmorgon istället.. Efter att jag ätit frukost och gjort mig iordning så traskade jag ner på stan och mötte Anna för en fika på Orion, riktigt längesen vi sågs nu så det var kuul! :)

Nu är jag hemma hos älsklingen igen och snart ska vi ta och åka och storhandla, dags att fylla upp kylskåpet med lite mat som inte gått ut i datum för en månad sen.. Det där med mat har nog aldrig varit hans grej riktigt, så tur att jag är hemma och styr upp det nu ;)


Gammal bild på fina Anna! :)


Kommentarer
Mickan säger:

Haha ja det behövs verkligen styras upp. Han har nog aldrig haft ett fullt kylskåp min kära bror...kanske med öl:) Kul att du är hemma! Kram

2010-11-10 | 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback